sasagm.blogg.se

Striga cu mine te iubesc versuri
Striga cu mine te iubesc versuri






striga cu mine te iubesc versuri

strings si chitara: Cm G G7 Cm Ab Gm Fm Adim G refren.Īzur - Tu sa-mi dai inima ta intro si refren: G Am D G B Em Am B Em x2 Em Am tu sa-mi dai inima ta D G B daca nu iubesti pe altcineva Em Am inima si la pieptul meu B Em sa te am acum sa te strang mereu x2 refren: lasa tu iubire inima ta sa bata usor langa inima mea sa ne sarutam si sa ne iubim sa ne traim viata ce inca o stim viata mea fa ce vrei cu ea eu nu-ti cer nimic doar iubirea ta cum sa lupt si la pieptul meu sa te am acum sa te stiu mereu refren: lasa tu iubire inima ta sa bata usor langa inima mea sa ne sarutam si sa ne iubim sa ne traim viata ce inca o stim tu sa-mi dai inima ta daca nu iubesti pe altcineva inima si la pïeptul meu sa te am acum sa te strang mereu x2 refren: Fm Ma indeamna iadul sa-l aleg Ab Iar bunatatea imi face semne G refren. vers: Cm Esti ingerul iubirii mele G Te simt acolo undeva G7 Numai iubirea ta imensa Cm Doar ea ma poate ajuta. Ab Numai iubirea este viata Gm Te cheama intr-un surd ecou Fm Ajuta-ma.te rog!!!! Adim

striga cu mine te iubesc versuri

Fm Ma indeamna iadul sa-l aleg Ab Iar bunatatea imi face semne G De langa ea sa nu mai plec Refren: Cm Numai iubirea ,doar iubirea G Iti da speranta sa traiesti G7 Numai iubind si din iubire Cm Poti altora sa daruiesti. Cm Esti ingerul iubirii mele G Te simt acolo undeva G7 Numai iubirea ta imensa Cm Doar ea ma poate ajuta. Fm Mie greu fara iubirea ta Ab Dar amintirile cu tine. G7 Mi-ai luat cu tine fericirea Cm Dorinta de a mai trai C Fructul iubirii noastre creste. Intro chitara: Cm Gm Ab Adim G Vers: Cm Mi-ai luat tot ce aveam pe lume. Mi-e dor sa-ti spun a mia oara - Te iubesc Si sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru faptul ca existi Refren: G Am G F C Cand noaptea sfanta coboara ,in noi E Am Am-G-Am si ,visele se-mplinesc Am F C F-C Doar cu tine as sta langa foc Dm G Dm G Stransi in brate-ascultand ,clopotei cantand Dm G si copii razand C de Craciun. vorba pe acordurile versului: Mi-e dor sa te stiu langa brad nerabdatoare sa desfaci cadourile Stefan Banica Jr - Doar odata-i CraciunulĬ Em Poti sa dai, sa primesti Am (stop) F Doar odata-i Craciunu C Am7 G G-Am-G Stele mici si-argintii cad din cer C Em Fericit ,simti ca esti Am (stop) F Doar odata-i Craciunu C F C Printre ai tai, vrei sa fii F C G F C-G-Am-G Sa iubesti si sa ierti Refren: G Am G F C Cand noaptea sfanta coboara ,in noi E Am Am-G-Am si ,visele se-mplinesc Am F C F-C Doar cu tine as sta langa foc Dm G Dm G Stransi in brate-ascultand ,clopotei cantand Stefan Banica Jr - Doar odata-i CraciunulĬ Em Poti sa risti sa iubesti Am (stop) F Doar odata-i Craciunu C Am7 G sa te bucuri de tot ce-i in jur C Em Si sa ai ce-ti doresti Am (stop) F Doar odata-i Craciunu C F C Prinse-n in brad globuri vii F C G F C-G-Am-G Colorate-ti zambesc Si – B Alte similitudini : C# = Db D# = Eb F# = Gb G# = Ab A# = Bb

striga cu mine te iubesc versuri

Nota: toate cantecele din aceasta lucrare sunt perfect redate ca versiunile originale fara improvizatii, folosindu-se notatia internationala. We've come too far to give up who we are So let's raise the bar and our cups to the starsĭAFT PUNK LYRICS "Get Lucky" (feat.*** Carte de cantece cu note pe acorduri *** …. Spune-mi oare mai ştii cum a fost, Primul început primul vis pierdut Spune-mi ştii câte ne-au mai ramas. Am o povesteste citită, O şoapta zidită, şi. Şi încerc să mă uit înapoi, Să văd soare sau ploi.

striga cu mine te iubesc versuri

Am o vedere spre lume, Un vis fără nume Şi. Spune-mi oare mai ştii cum a fost, Primul început, Primul vis pierdut, Spune-mi ştii câte ne-au mai rămas. Urmele mele Şi încerc să mă urc, Să nu uit, Să rămân printre ele. De urcat.Īm o potecă în faţă, Am un ghem de aţă, şi. Spune-mi oare mai ştii cum a fost, Primul pas greşit, primul reuşit Spune-mi, ştiï câte trepte-au rămas. hainele mele Şi încerc să nu uit, Să nu văd, Să cobor dintre ele. Până azi.Īm o chitara deschisă, O foaie nescrisă, şi. Oare mai ştii cum a fost, Primul început Primul vis pierdut Spune-mi, ştii câte ne-au mai rămas. Spune-mi oare mai ştii cum a fost, Primul pas greşit, primul reuşit Spune-mi, ştii câte trepte-au rămas.








Striga cu mine te iubesc versuri